Joensuussa toimii jo useita eri alojen asiakaspalvelukeskuksia, joiden menestyksen takana on hyvä osaavan henkilöstön saatavuus ja erittäin kilpailukykyinen kustannustaso. Me Business Joensuussa autamme sinua kaikissa yrityksesi sijoittumisen eri vaiheissa rekrytointiprosessista soveltuvien tilojen kartoittamiseen.
Joensuun seudun vahvuutena on vakiintunut asiakaspalvelukeskuskulttuuri. Asiakaspalvelukeskukset työllistävät Joensuussa yli tuhat henkilöä. Merkittäviä työllistäjiä ovat mm. Elisa, DNA, Puolustusvoimien palvelukeskus, Palkeet, CGI ja Terveystalo. Lisäksi alueella toimii useita pienempiä toimijoita. Hyvä työvoiman saatavuus, monipuolinen ja ketterä koulutustarjonta sekä toimintaan hyvin soveltuvat tilaratkaisut mahdollistavat asiakaspalvelukeskuksellesi erinomaiset lähtökohdat.
Autamme yritystäsi kaikissa sijoittumisen vaiheissa, mikä tekee sijoittumisprosessistasi vaivattoman ja nopean. Avullamme kartoitat niin osaajat kuin tilavaihtoehdot. Autamme mielellämme myös rekrytointiin liittyvissä asioissa.
Katso alla olevasta videosta Wistec Training Oy:n toimitusjohtajan Juha Huhtasen haastattelu, miksi Wistec Training valitsi Joensuun.
”Palkeiden palvelukeskus toimii Joensuussa, Hämeenlinnassa, Mikkelissä ja Porissa. Työntekijämme ovat motivoituneita ja sitoutuneita tuottamaan asiakaslähtöisiä ja luotettavia valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palveluita. Meille ammattitaitoinen henkilöstö on voimavara ja he mahdollistavat Palkeiden jatkuvan kehittämisen. Lisäksi toiminnassamme korostuu sujuva ja monipuolinen yhteistyö oppilaitosten kanssa. Olemme olleet Joensuun kokonaisuuteen näiltä osin erittäin tyytyväisiä.”
- toimitusjohtaja Tuija Kuivalainen, Palkeet
”Perustimme uuden myyntiyksikön Joensuuhun vuosi sitten ajatuksella, että myyntineuvottelijoiden saaminen olisi siellä ehkä helpompaa kuin pääkaupunkiseudulla. Tiedepuiston tilat ja palvelut tarjosivat toiminnalle loistavat puitteet ja valinta perustaa toimisto sinne jonkin oman vuokratilan sijaan oli loppujen lopuksi hyvin helppo. Tiedepuistolla tilat ovat asianmukaiset, tekniikka toimii, työntekijöille on tarjolla mukava sosiaalinen ympäristö tarvittavin (esim. lounas) palveluineen ja mitä tahansa apuja/toimintoja tarvitaan, niin aina onnistuu.”
- HR ja viestintäpäällikkö Sari Raki, Suomen Moneta