Ohita valikko

Matkailun asiakashankinnan, automatisoinnin ja digitalisoinnin kehittäjät

Yritysryhmähankkeen päätavoitteena on rakentaa yritysten yhdessä tuottamia palvelukokonaisuuksia vastaamaan todellisia asiakastarpeita sekä digitalisoida ja automatisoida myyntiä ja markkinointia.

Toimenpiteitä varten jokaisen yrityksen kanssa tehdään yrityskohtainen asiakashankintasuunnitelma, jossa käydään läpi kattavasti kaikki mahdolliset asiakashankinnan kanavat ml. kaikki myynnin, markkinoinnin ja mainonnan keinot. Hankkeessa on mukana seitsemän yritystä Joensuun ja Kontiorannan alueelta.

Yrityskohtaiset kehittämistoimenpiteet sisältävät mm. verkkosivujen, markkinointivideoiden ja muiden markkinointimateriaalien tuottamista, verkkokurssien suunnittelua ja tekemistä sekä sähköisten asiakashallintajärjestelmien kehittämistä.

Yrityskohtaisten kehittämistoimenpiteiden lisäksi hankkeessa toteutetaan yhteisiä, eri teemoihin keskittyviä koulutuksellisia verkostoitumis- ja työpajatilaisuuksia.

Hankkeen toteutusaika: 1.10.2016–31.3.2018.

Budjetti: 167 000 €.

Hanketta rahoittavat Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto, Pohjois-Karjalan ELY-keskus ja yritykset.

Tilaa uutiskirje

Pysy ajantasalla Business Joensuun tapahtumista ja ajankohtaisista